Optymalizacja.

Ważne jest aby wcześniej zaplanować umiejscowienie, wielkość, kształt, a także formę oznakowania. Nie ma sensu wykonać zbyt dużego i zbyt drogiego oznakowania jeżeli nie przyniesie ono klientów i pieniędzy. Również wydanie pieniędzy na niewidoczne i za małe oznakowanie zły cel. Należy rozważyć czy oznakowanie będzie odpowiednio widoczne i nie przesłonięte obecnymi obiektami lub planowanymi. Wykonanie oznakowania, które wygląda luksusowo, a ma reklamować tanie produkty daje klientowi sprzeczne sygnały. Klient moze się nie zdecydować wejść do obiektu jeżeli widzi oznakowanie wyglądające na skromne oczekując usług czy produktów luksusowych.

 

Adrian Kubicki  /  aktreklama.pl

Producent reklam świetlnych / Litery przestrzenne / Pylony / Kasetony


 

Kontakt

Wyślij wiadomość

Zadzwoń teraz

Adrian: +48 887 661 887
Wyceny, Wizualizacje oraz Pozostałe Pytania

Adam: +48 605 581 219
Sprawy Techniczne i Montaże